Tuesday, June 21, 2011

Dilema memblogging,tikam bekas isteri & parkir asmara


Satu hal tentang memblogging ni ialah bila kita kekeringan idea..entah apa yang hendak dituliskan?
Ditambah pula dengan kesibukan yang datang bertimpa-timpa. Tapi sayang pula membiarkan halaman ni begitu sahaja..ibarat tanah terbiar jadinya. Alang-alang mempunyai halaman blog , baik kita ushakan sedikit demi sedikit ,bukan?
Hendak dimulakan cerita , saya sempat membaca Harian Metro pagi tadi. Tentang kisah janda muda ni yang teruk ditikam oleh bekas suami.siap guan gunting lagi tu. Katanya dia enggan rujuk semula dengan bekas suaminya, maka itulah penangan yang diterima. Patutkah???

Lepas tu, diselit pula cerita tentang 'parkir asmara'. Tempat kejadian menikam tu berlaku. Di parkir itu jugalah suami atau isteri yang bermain asmara dengan orang lain berjumpa untuk 'lunch break'. My goodness, sampai begitu sekali ceritanya. Dengan kos RM2.00 , pasangan-pasangan yang berkenaan dapatlah melepas rindu dendam masing-masing. Lepas tu, bolehlah balik ke ofis masing-masing.

Bagaimana agaknya si suami datang bertemu pasangannya, manakala si isteri dengan pasangannya pula berada di parkir yang sama. waduh!! i cannot imagine...

P/s; Jomheboh akan berlangsung di KK pada 25-26 June 2011, setelah 6 atau 7 tahun yang lalu diadakan di sini.

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home